Långt inlägg..

 
Hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev och det beror på att jag har haft fullt upp och när jag väl inte har gjort något så har jag bara legat och sovit typ, är så trött nu för tiden. 
 
Förra veckan var jag bosatt hos pappa, skulle egentligen bara vara där i några dagar men jag stannade kvar ett tag extra och packade en himla massa. Nu ska jag bara skruva ihop sängen och ta ner tvn från väggen sen är det nääästan klart där. Är helt slut när det gäller packning hit och dit, kan ju lova att de kommer dröja innan jag kommer att flytta igen.. 
 
 
I måndags var det julafton också, den firades hemma hos mamma dehär året. Hela dagen var supermysig, åt god mat, umgicks hela dagen/kvällen och öppnade massor med paket. Fick en massa saker till lägenheten och sen massor med pengar osv. Blev riktigt nöjd!
 
Annars i veckan har jag bara gjort det som jag gjort på senaste tiden, spytt, packat, spytt, packat, ätit dåligt och sovit mycket. Ungefär så har det sett ut. Blev en lagom chock när jag ställde mig på vågen för några dagar sen och såg att jag hade gått ner 6 kilo på ungefär lite mer än en månad.. Men det börjar äntligen släppa nu och jag har börjat ätit igen lite smått, varit nära på att blivit inlagt på sjukhuset pga allt men tack och lov så slapp jag detta! Skönt.. 
 
 
Annars har det nog inte hänt så himla mycket mer, jag har klippt mig också. Min goa kusin viktoria fick äran att klippa av mitt långa hår och det blev ungefär 2dm kortare, huhu. Ville nog innerst inne inte men jag blev nöjd ändå, allt de slitna är borta nu och håret känns både tjockare och fräschare. 
 
 
Aja nu har jag nog pratat färdigt för idag, blev ett långt inlägg. Men nu vet ni iallafall hur det ser ut i mitt liv just nu, fullt upp med flytten och spring mellan mamma och min nya lägenhet. Längtar massor tills jag kan sova där! Byebye ♥

lalala

Idag har jag fått massa gjort, varit och fikat på jobbet och sen varit på två ärenden. Känns så skönt nu när jag äntligen är piggare och orkar göra saker! 

Imorgon ska jag träffa F på stan för en fika och prata lite, kan verkligen behövas så det ska bli skoj. Sen ska jag ut till pappa och fixa alla möblerna som jag ska ha med till lägenheten, tömma mitt rum osv. Ska även en sväng förbi farfar för han hade lite saker åt mig som jag kan ta med till nya bostaden! Åh längtar verkligen supermycket, ska bli så himla roligt. Sen ihelgen ska jag nog inte göra så mycket mer, har så mycket saker som jag ska ha med så det kommer att ta tid haha. 
 
Nu gör jag inte så mycket, ska strax ta en dusch och sedan ska jag slå på någon film och försöka sova lite. Godnatt på er!
 
 
 

Uncover

 
Ni måste bara lyssna på denna superduktiga tjej Zara (länk till hennes blogg finns om ni trycker på hennes namn). Bakom piano är det också min gamla vän Martin vilket blev en lagom chock när jag fick veta. Riktigt duktig han också! Denhär tjejen iallafall, hon har verkligen utvecklats. Hur bra som helst och är det någon hon kommer att bli så är det stor! Lyssna på låten, den är verkligen superbra ♥
  
 

GLAD!

 
ÅH jag kan verkligen inte bli gladare just nu!
Jag fick lägenheten som vi kollade på idag och jag ska få flytta in i slutet av denhär månaden eller i början av nästa, få se hur jag gör! Kontrakt kommer på posten snart och nycklarna ska jag hämta ut om någon vecka, jag är verkligen överlycklig. Min första lägenhet! 
 
 

Har alldeles nyss kommit hem från lägenhetsvisningen och jag blev förälskad, passar mig perfekt och den var verkligen superfin. Dom håller just nu på att byta lite dörrar och kakla i köket, sen är allt klart! Få se om jag tar/får den men allt verkar väldigt positivt. Är väldigt glad just nu, jag och mamma har suttit och ringt hela morgonen till olika ställen också så vi har fått väldigt mycket gjort idag. Sjukt tacksam över att hon hjälper mig så mycket! ♥
 
Nu har jag precis lagt mig i sängen och ligger här med datorn, mår lite illa så ska försöka vila. Annars idag ska jag inte göra så mycket, ska eventuellt iväg på ett möte ikväll angående en sak men vi får se hur ja mår. Det återstår att se! Annars idag har jag inte något planerat alls. Skulle rensa ut hemma hos pappa också lite saker i mitt rum men det skjuter jag upp tills imorgon. 
 

Vidriga människa

 
 
Kommer nog aldrig att förstå mig på dessa jävla människor, dom som gärna trycker ner andra för att känna sig bättre själv och dom som vill att andra ska se "ful ut" för att själv få vara den som "står i rampljuset".. Ni fattar vad jag menar, sånna människor är så jävla äckliga i mina ögon, värre är horor och mindre värd än smuts! 
 
Folk i denhär stan (säkert i alla andra städer också) men jag syftar självklart på där jag bor och kommer ifrån, här är skitsnack och snack om andra överhuvetaget något som få skulle klara sig utan. Dom älskar att förstöra för andra, snoka i andras liv, lägga sig i andras förhållanden osvosv. Listan kan göras så förbaskat låååång! Och en sak är jävligt säker, inte kommer det att bli bättre vad jag än säger nu men jag måste bara få avreagera mig på något sätt då dehär stör mig så fruktansvärt mycket.. 
 
Jag ska absolut inte påpeka att jag är helt felfri jag heller, självklart har jag snackat skit som vilken människa som helst, jag har säkert också velat att de ska gå skit för andra och varit nyfiken på andras liv! Men att kalla någon vän, att umgås med personen och sedan göra såhär. det är inte okej! Varför jag tar upp dehär är för att jag själv känner/har känt en person som gör såhär ständigt och självklart tänker jag inte nämna namn nu. Jag har känt han/henne i flera år och ALLTID har denna person varit likadan men jag har helt enkelt aldrig orkat bry mig, har istället valt att inte berätta saker för personen och umgåtts mindre. Men det spelar ingen roll, det är inte bara mig det handlar om där utan personen gör så mot sina andra "vänner" också. Så dålig stil, och ett sånt fittigt beteende.. USCH! 
 

Lägenhetsvisning

 
Väldigt mycket har hänt sen sist, både positiva och negativa saker. Just nu är jag i någon sorts bubbla där jag varken vet ut eller in men det löser sig nog snart! Är samtidigt glad och det känns ändå skönt. 
 
Imorgon ska jag på en lägenhetsvisning med mamma, dock ska hon bara följa med för det är nämligen min tur att flytta hemifrån nu! Hoppas den är lika fin som jag har förväntat mig nu, dock 3 våningar upp utan hiss men jag ska nog överleva. Fin balkong med fin utsikt, badkar osv! Kan bli riktigt mysigt. Sen efter det ska jag nog åka ut till pappa där det ska bli storrensning av saker jag inte ska ha kvar och saker som jag ska ha kvar. Samma blir det snart hos mamma också! 
 
Har inte mycket att säga för tillfället, är otroligt trött så ska nog lägga mig och vila en liten stund. Hörs någon annan dag! 
 



RSS 2.0