27 mars

 
Igår så åkte jag och josefin till birsta, handlade lite och drog sedan och bowlade. Det var helt okej och riktigt skönt för de var inte alls många som var där. Spelade en timme sen åkte vi ut till söråker och jag drog hem. Låg hemma hela kvällen igår, var så trött samtidigt som jag inte kunde somna och jag somnade inte förrän vid 5 imorse. Vet inte vad det var för fel men det gick bara inte! 
 
 
Vaknade vid 9 imorse av att jag blev väckt, låg kvar i sängen ett tag sen åkte jag till birsta för att lämna mina nycklar till mamma och samtidigt byta en tröja som jag inte blev nöjd med. Har köpt en massa saker nu senaste tiden så nu får det vara färdighandlat ett tag. Åker nog hem till mig imorgon igen eller i övermorgon. Vet inte riktigt än, få se hur det blir..
 

 
 
Minnesstunden för rasmus och dennis var förra veckan, var riktigt jobbigt men det var så underbart att se hur många som kom för att ta förväl av våra fina änglar. Åkte in till stan vid 3, handlade lite och drog hem till matte och fixade lite mat. Gick senare runt 5 bort till stadshuset där vi planerade hur minnesstunden skulle bli, jag är verkligen nöjd över kvällen samtidigt som det inte var lätt alls. Tanken på att rasmus har blivit en ängel är svår att smälta, jag får inte ihop det alls.. Det är bara att ta dagen som den kommer, grabbarna har det bra där uppe i himlen iallafall ♥

Minnesstund

 
Inatt sov jag i min lägenhet igen för första gången på över en vecka, har varit både hos pappa och hos mamma. Hade riktigt svårt att somna pga massa tankar och funderingar, känns som jag har hamnat i någon period där jag bara tänker på allt annat förutom mig själv. Haft ganska ont också pga graviditeten, kanske det som har gjort att jag känt mig så deppig. Bara ca. 3 månader kvar sen har jag min älskade skatt! Längtar så himla mycket. 
 
Vaknade för en timme sen ungefär och ska strax äta lite frukost sen när lillsyrran slutar så ska vi in till stan och fixa lite saker, ska även på minnesstunden för min bästa och finaste barndomsvän. Kommer bli jobbigt men jag känner att jag måste, han hade gjort samma sak för mig och det är jag säker på ♥
 
Min lillbebis har sparkat hela morgonen också, känner sparkarna ibland när jag lägger handen på magen också, så himla roligt! Köpte en barnvagn för några dagar sedan också, en jättefin brio kombi som jag är galet förälskad i. Den är superfin! Ne nu ska jag äta lite frukost och invänta lillsyrran när hon slutar vid 2, ge henne middag sen åka. Skriver mer sen.
 

Vila i frid älskade Rasmus!

 
Har förlorat barndomsvännen som har funnits där för mig igenom allt, vad det än har varit så har han alltid varit den man alltid kunnat vända sig till. Vi har känt varandra länge, varit med om så mycket som inte ens ord kan beskriva.
Jag kommer ihåg speciellt en gång när jag hade hittat en jättefin röd matta som var hjärtformad, jag berättade för dig att jag ville ha den och nästa gång vi sågs så hade du med dig en sån upp till martin som du gav till mig. Jag vill så gärna hitta den mattan igen.. Kommer du ihåg alla gånger vi låg hemma och kollade på karlsson på taket? vi kunde varenda replik. När jag fick smyga in dig till mitt rum mitt i natten för att du inte hade någonstans att va? Eller när du och brorsan sov hos mig för några veckor sedan och jag ville att du skulle lägga upp ett varmt bad, du la upp hela badkaret med kallvatten.. Det finns så mycket som jag skulle kunna skriva, men orden räcker verkligen inte till. Tillsammans har vi såna fina minnen, dom minnena kommer jag föralltid att minnas. 
 
 
Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig, du har fastnat inom mig och jag förstår inte att du inte längre är här bland oss. Du lovade mig att ta hand om min bror, de har du sagt i flera år och det är verkligen bevisat att du har gjort det. Han älskade dig så mycket, precis som jag. 
 
Sista gången jag umgicks med dig var tre dagar innan du lämnade oss, vi hade så roligt den kvällen och allt var som vanligt. Du hade fickorna fulla med klubbor och eftersom jag inte kunde dricka som ni gjorde då gav du mig flera stycken som jag kunde få sitta och tugga på, haha du var så söt vännen. 
 
Jag tycker så synd om dig, du hade sökt jobb här och ville så gärna. Ditt liv tog slut alldeles för fort! Imorgon är det minnesstund för dig och jag kommer att gå, jag ska göra allt du skulle ha gjort för oss, mig och min bror. Vi ska leva för dig, vi alla ska se till att du får den finaste minnesstunden som någonsin har gjorts. 
 
Vi var och hälsade på hos din mamma för några dagar sedan, vi köpte med världens finaste blomma med en ängel som symboliserar dig och en fint hjärta. Vi pratade länge, drack kaffe och tänkte på vilken fin människa du var. Alltid så glad och spred så mycket glädje! Träffade även din fina son och flickvän igår, det kändes så mycket i hjärtat att se en sån fin liten kille på 2 år som var så lik dig, sist jag såg honom var när han bara var några veckor. Jag lovar dig vännen, din son kommer att få ett bra liv, din flickvän tar hand om han så himla bra så du behöver aldrig oroa dig! ♥  Vi alla stöttar varandra. Himlen är en fin plats hjärtat, jag vet att du ser ner på oss nu och vakar över dina kära. Sov så gott, vila i frid! 
 
 
 
 

HAHA

 
Såg någonting väldigt roligt i tidningen imorse, hahaha klockren kille..
 

10 mars

 
Igårkväll så kollade jag på melodifestivalen med pappa, en av dom bästa som var med vann iallafall så det var ju bra. Efter det så tog jag en dusch och gick bort till samuel, kollade på film och snackade lite skit, hade en helt okej kväll. Imorse när jag vaknade så gick jag hem därifrån, umgicks lite med familjen sen åkte vi till birsta där mamma hämtade upp mig, emelie och mathias sen for vi hem till mamma och nu är jag här. Ska sova här inatt tänkte jag! Tycker inte alls om att bo själv längre så är mer hemma hos mamma eller pappa än vad jag är hemma hos mig själv, haha. 
 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, eventuellt dra till birsta med fredrik. Ska iallafall köpa en jättefin barnvagn i veckan som jag har hittat, ska bli riktigt roligt. Ne nu ska jag hålla mamma sällskap lite sen får vi se vad som händer,puss! 
 

tidsfördriv


Hade lite tråkigt så hittade en lista att fylla i


SENASTE:
Dryck: kaffe
Telefonsamtalet: fredrik
SMS: till lillsyrran
Sång du lyssnade på: ingen aning
Gången du grät: ett tag sen

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: haha bra fråga
Har någon varit otrogen mot dig: ja tyvärr
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: de har känts som så iallafall
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: grön
färg 2: svart
färg 3: vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: tror inte de
Skrattat så att du har börjat gråta: jaa på ultraljudet haha. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: ingen aning, tror inte det
Insett vilka som är dina äkta vänner: jaaa
Fått reda på att någon har pratat om dig: jaa
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: kan inte minnas när jag ens använde msn sist
Hur många barn vill du ha: har en påväg nu, barn nr 2 får dröja om jag ens ska ha fler. 
Har du några husdjur: nej
Vill du ändra ditt namn: nej jag överlever med det jag har. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: umgicks med min dåvarande kille + familjen, drack osv. 
Vilken tid vaknade du idag: kvart över 10 prick!
Vad gjorde du igår runt midnatt: umgicks med samuel
Någonting som du längtar till: sommar och att min lilla älsklingsgrabb ska komma
Senaste gången du träffade din pappa: för några timmar sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ingenting tror jag, är nöjd som det är
Vad lyssnar du på just nu: mamma när hon visslar. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja de har jag säkert
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting faktiskt
Vad är ditt namn: caroline eriksson
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: tvilling
Kille eller tjej: jag är tjej,haha
Grundskola: gick i söråker, sen södermalm
Gymnasie: timrå gymnasie
Högskola: inte kommit dit än
Hårfärg: brunt
Långt eller kort hår: har nog ganska långt faktiskt 
Längd: 1.60 typ
Vad gillar du gällande dig själv: ingen aning,svår fråga
Piercings: naveln och tungan
Tatueringar: en på ryggen och en på fotleden
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: blindtarmen
Piercing: naveln
Tatuering: ryggen
Bästa vän: minns inte, nadja tror jag. 
Sporten du spelade: var nog dans, annars fotboll
Husdjur: en hund
Vaccination du minns: ingen aning
Konsert: ingen aning
Förälskelse: min första riktiga kärlek var en kille som hette gabriel
Alkohol du drack: de var nog en äckel juicegrogg om ja inte minns fel,usch

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: kaffe
Är du på väg att: göra ingenting
Väntar du på: att maten ska bli klar

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: jaa.. har en liten grabb påväg
Vill du gifta dig: vet inte, osäker på den fronten faktiskt
Karriär i åtanke:

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: både tror jag. 
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda två
Snygg mage eller snygga armar: båda där med
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: man vill ju inte ha en "kall" kille så lite känslig kan han väll få vara
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: tveksam tro ja

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: ja tyvärr haha
Krossat någons hjärta: tyvärr där med
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: den enda man kan lita på till hundra procent är ju sig själv. 
Mirakel: ibland
Kärlek vid första ögonkastet: vet inte
Himlen: haha ful fråga
Tomten: en gång i tiden gjorde ja väll de antar jag
Att kyssas på första dejten: ja de är de väll inge fel på
Änglar: nja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: haha nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja, vill man så kan man
Vad kan du verkligen inte leva utan: mobilen tror jag
Vad vet inte så många om dig?: hmm.. att jag är väldigt vig kanske? haha. 


9 mars 2013

 

Igår var jag ut med sara, drog hem till henne vid 6 och höll henne sällskap medans hon fixade sig. Vid 9 kom det tre killar som skulle få vara våran chaufför in till stan. Väl där inne så var vi på två krogar sen åkte sara hem, jag mötte upp brorsan och hans polare och hängde med dom hela kvällen typ. Träffade massor med roligt folk och hade en ganska rolig kväll. Jag och brorsan fixade skjuts och åkte hem till pappa senare på natten och jag tvärsomnade direkt. Vaknade imorse och sedan dess har jag varit social med familjen bara. Jag, pappa och syrran kom precis hem från birsta där vi hämtade en kompis till syrran, passade även på att handla lite. 
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske se melodifestivalen med familjen om dom nu orkar se den med mig. Haha, annars kanske jag går iväg och umgås med S om han är frisk. Mitt sista alternativ är nog att sova om inget av det går! Haha. Är rastlös känner jag, börja känna paniken att det är mindre än 4 månader kvar tills min lilla älskade grabb kommer, känns som om jag måste göra typ allt innan dess.. Haha! Känner både rädsla och kärlek över att det är så nära nu, hoppas inte ni tar detta fel nu, jag längtar massor men självklart känner alla "mammor" rädsla för vissa saker under en graviditet. Det går nog över så fort min älskling är här! ♥
 
Tänkte ta en dusch nu och sedan lägga mig och vila lite, pusss på er!

-


-


1 mars

 
Inatt vaknade jag tusen gånger, skakade och var illamående. Somnade nog inte riktigt förrän vid 7 imorse och vaknade vid 10 av att lillsyrran kom hit och plingade på dörren sen kunde jag inte somna om! Klev upp och städade lite i lägenheten, diskade och plockade ihop lite. Satt även ihop spjälsängen, blev riktigt bra. Nu får min lilla grabb komma tycker jag! ♥
 
Runt 4 kom mamma och hämtade mig sen for vi in till birsta och handlade lite, efter det har jag bara legat hemma i sängen och kollat på tv/suttit vid datorn. Är så himla trött hela tiden, kan verkligen sova hur mycket som helst! Ne nu ska jag ta en snabbdusch sen krypa ner i sängen igen, godnatt! 



RSS 2.0