-

 

helgen

I fredags så var jag först med josefin och issa en stund på kvällen, bytte däck på josefins bil sen åkte vi runt bara lite innan dom skjutsa in mig till mormor. Tänkte hälsa på men hon var inte hemma så jag drog och träffade Nicklas, inte träffat den grabben på evigheter så det var så hiiiiimla roligt! ♥
 
 
Efter en massa prat, skratt och kramar så drog vi iväg till hans brorsa. Umgicks lite med han och hans kompisar sen drog vi hem och sov! Vaknade 7 på morgonen och var hur pigg som helst så jag ordnade ett bubbelbad och låg där tills jag höll på att somna sen somnade jag om i sängen igen. 
 
På lördagen så drog han hem vid 12 för han skulle på bröllop, då kom Jonas och hämtade mig så fick skjuts hem av han. Låg hemma hela kvällen tills 5-6 ungefär och då gick jag ner till Amanda och fixade mig där, sen drog vi iväg till timrå på fest. Vi satt mest och pratade och spelade kort, sen fick vi skjuts in till Adde där vi fortsatte dricka lite. Amanda drog hem ganska snabbt så jag blev upphämtad sen for jag in på krogen med sara, fia och fias kille. Helt okej var det! Efter stängning så käkade vi lite donken innan vi for hem och sov.
 
 
På söndagen/igår så tog jag det bara lugnt här hemma, spelade spel med min syster och sen gjorde jag inte så mycket mer! 
 
Nu ska jag bara ta de lugnt, var precis ner till amnada och hämtade lite grejer. Ska lägga mig i soffan en stund tror jag! Pusssss ♥
 

TATTOO

 
Fick prova på att vara tatuerare för första gången igår, hahah resultatet blev detta!
Ska nog hålla mig till något annat i fortsättningen jag..

Fin v'n!

Spenderade några timmar med en riktigt fin vän idag, var riktigt roligt.
Först var vi på birsta och käkade lite, kollade runt och bara pratade. Sen åkte vi hem till min mormor och tog det lugnt, han skulle jobba natt så jag lät han sova en stund innan jag väckte han sen igen för att jag blev uttråkad haha. Snäll tjej!
 
Fick skjuts hem sen på kvällen iallafall och då drog jag ut en sväng och åkte lite bil med Petter bara. Sen tog jag det bara lugnt här hemma resten av kvällen, helt okej! ♥
 
 
 

GRATTIS BROR

- Jag och Josefin hade en lokalfest ihelgen som spårade ur ganska totalt...
Är man snäll och bjuder dit folk så förväntar man sig faktiskt att dom ska sköta sig, så taskigt och egoistiskt att förstöra massa grejer och sen inte verka vilja stå för kostnaderna som blir. Jävla fittor!!!
 
Jag drack ett glas vin för mycket minst MEN jag överlevde, ska aldrigh mer dricka alkohol iallafall. USCH! Gjorde bort mig men de man inte minns har inte hänt.. 
 
- Jag och Fredrik har gjort slut också...
Tänker inte gå in på varför för det angår ingen annan än oss, men vi är kompisar och tänker umgås ändå. 
 
- En gammal vän som sitter inne sedan 2 1/2 år tillbaks har hört av sig igen, fan vad jag har saknat denna människa. 
Man kan göra dumma val i livet, det kan alla göra.. Men alla är värd en andra chans och jag tänker åka och hälsa på där om några helger. Så otroligt roligt! H*n får ha telefon, dator och allt nu så det är riktigt bra. Den personen har stått mig riktigt nära en gång i tiden, nu när vi fått kontakt igen vill jag inte förlora den!
 
Imorgon ska jag träffa F för återlämning av kläder och lite sånt, sen får vi se vad vi hittar på. På onsdag åker jag iallafall ner till Värmland (storfors) för en husvisning med pappa, stannar nog där tills på söndag hos farmor som också bor där så det kan bli skönt..

Nu ska jag fira min älskade lillebror som fyller 18 år idag, tiden har verkligen gått så himla fort. Skriver mer senare nånting! 
 

mys

Skulle egentligen ut med amanda ikväll men hon var inte så pigg och det är helt ärligt inte jag heller när jag känner efter riktigt, fortfarande risig sedan gårdagens utgång. Menmen, nu i eftermiddag har jag inte gjort något speciellt alls, var en sväng på ica förut och köpte lite saker, bla. min favorittidning veckorevyn. Sen har jag kollat på två filmer med mina syskon + två andra, riktigt mysigt faktiskt, åt lite popcorn och bara myste. Och pricken över i:et är att jag snart ska bli upphämtad av min älskling också så det blir massa mys hos han senare ikväll också.
 
Det är något speciellt med den människan, vi har bråkat mycket, vårat förhållande har varit en lös tråd hur länge som helst nu men ändå så är jag så himla kär. Jag vill inte att det ska ta slut, men jag vill heller inte att det ska vara som det har varit/är. Vi måste lösa detta, vi har olika värderingar och tycker olika i nästan allt men vi måste försöka få förhållandet att funka ändå.. Det är så jobbigt! Aja detta bör jag inte ens skriva här men skitsamma nu..
 
Annars imorgon vet jag inte vad vi ska göra, det återstår att se. Nu ska jag iallafall snabba på lite sen ska jag åka! PUSS
 
 

Utgång

 
I torsdags så var jag på birsta med sara i några timmar, sprang runt tills fötterna värkte. Åkte även in till stan en sväng också och handlade skor, sen gick vi på bolaget och åkte hem. Helt slut i benen och hur trött som helst så somnade nästan direkt!
 
I fredags/igår så vaknade jag ganska sent, följde med pappa till juniskär och hämtade brorsan sen åkte vi och handlade på ica maxi och när vi kom hem så gjorde jag, syrran och hennes kompis tacos till middag. Efter det fick jag stressfixa mig och sedan gick jag upp till sara, vi fick skjuts in till stan och satt hos elias och tog några glas vin innan vi vandrade ner mot memman. Trots stängd gästlista (pga att vi kom sent) så kom vi in gratis ändå, snälla människor de finns. Var där i några timmar sen drog vi upp till lv5 där vi tog en cider sen gick vi hem till elias en snabbis och hämtade min väska sen fick jag skjuts hem av fredrik! ♥ skulle egentligen efterfesta med mikaela, madeleine, ida m.fler men det blev inte. Hade en helt okej kväll faktiskt, ska absolut inte klaga.
 
Idag så tänkte jag vara med min saknade vän amanda, vet inte vad vi tänkte göra men det återstår att se. Annars ska jag nog till fredrik ikväll! Men nu ska jag ta en dusch så att jag piggnar till sen ska jag äta något, puss!
 
 

Pizza med tjejerna

(gammal bild)
 
Igår blev de ingen teater, var alldeles för trött och hade sån huvudvärk så jag somnade till en stund i soffan. Otroligt skönt! Vid 8 kollade jag även på xfactor, sen så umgicks jag med brorsan och hans kompis ett tag. Vid 11 fick jag tråkigt så då gick jag iväg till en kompis, vi spelade slender haha (blev inte alls rädd) sen gjorde vi inte så mycket mer, jag höll på att somna så jag drog hem!
 
Annars idag har jag varit hos sara någon timme, snackade lite skit och jag hjälpte även till att städa lite i köket. Sen kom madeleine och då drog vi och pantade massa burkar sen gick vi och käkade en varsin pizza alla tre så nu ligger jag här i sängen och har världens paltkoma. Blev alldeles för mätt!
 
Ikväll ska jag kanske vara med fredrik annars vet jag inte, har sveriges värsta mensvärk just nu så få se vad jag orkar göra och inte. Ska iallafall ta en lång dusch nu sen krypa ner i sängen och vila lite!
 
 

födelsedagsfirande

(hemskt bild)
 
Igår fyllde min syster 13 år, grattis gumman! Vi firade med massa god mat, trevligt sällskap, massor med paket och självklart både tårta och ballonger. Hoppas hon blev nöjd med allt!
 
Annars i veckan har jag inte gjort mycket alls, varit på sjukhuset en dag sen mest varit med mamma faktiskt bara. Har även varit med fredrik några gånger också! Haft en helt okej vecka.
 
Imorse vaknade jag vid 9 av ett samtal från polisen, pratade igenom lite grejer osv. Sen fixade jag mig och åkte in till stan där jag träffade pappa, han skulle iväg på ett möte så följde med dit och nu är jag hemma i söråker igen. Har alldeles nyss kommit hem från en promenad med sara och hennes lilla milo, gick til OK och köpte en varsin korv sen satt vi mest och pratade bara. Vi bestämde även att jag skulle följa med henne på teater ikväll, kan bli roligt! Aja nu ska jag ta en dusch och vila fötterna lite, grymt ont i lederna.

KRYSSNING

 
ÅÅÅH vad jag saknar detta.. går inte ens att sätta ord! Hade sååååå himla roligt



RSS 2.0