-

 
Senaste veckan så har jag umgåts mycket med julia och hennes lilla son, hon flyttade igår så vi har rensat och städat lite sen igår så gick flytten och jag kan ju utan tvekan säga att det var längesen jag kämpade och slet som jag gjorde igår. Värker i både ben och armar idag! Nu blir det lugnt fram tills att lillen ska komma ut. Någon mer flytthjälp blir jag då inte iallafall haha. 
 
Åkte även och sov hos en kompis i onsdags, myste framför tvn hela kvällen med lite chips och skräckfilm. Var riktigt trevligt. Sov kvar där och sen kom pappa och hämtade mig dagen efter, handlade lite och sen har jag bara varit hos han. Åkte lite fyrhjuling en sväng förut också och det var ritkigt skönt, soligt ute så det passade perfekt.
 
Imorgon åker jag nog förmodligen hem till mig igen, ska iväg och handla lite i veckan till lägenheten också, lite blommor och sånt. Kan bli fint! Sen har jag inte så mycket planer, går ju hemma hela dagarna nu pga graviditeten så mycket att göra finns det ju inte. 
 

Bebis

 
 
Min mage bara växer och växer, vill så gärna ha min lilla kille nu. Längtar så fruktansvärt mycket och att få känna sparkarna varje dag gör mig så glad, trots att det ibland kan kännas ganska knepigt så är det ändå stor lycka att få veta att han lever där inne. Nu är det mindre än 3 månader kvar och jag hoppas tiden går fort så att jag får umgås med min kärlek på riktigt. 

Begravningen! ♥

 
Idag eller snarare natten som var så var det 1 månad sedan min bästa och underbara barndomsvän blev en ängel och flög till himlen. Det känns fortfarande så overkligt alltihop. Vi åkte ner till eskilstuna på torsdagen förra veckan och på fredagen var begravningen och den var så himla fin. Den uppskattade rasmus till 100 procent, jag vet att han är stolt över hur allt var ordnat och planerat! ♥
 
 
 
Efter begravningen så blev det mys med middag och tv, kramades med liam hela dagen och på morgonen. Denna lilla glädjespridare som är så lik sin pappa, det går inte att inte bli glad när man ser på han. Världens mysigaste lilla kille! På morgonen så var lillen pigg och vaknade kl 6, gjorde iordning lite välling och lät dom andra sova. Lekte lite och sedan somnade vi båda i soffan en stund runt 8. Fick sova i kanske 20-30 minuter sedan var det full fart igen, haha lillgubben!
 
Åkte hem vid 12 på lördagen och väl hemma så har allt i stortsätt varit som vanligt. Åker eventuellt ner igen och umgås lite med louise och liam i slutet av månaden, funderar på det iallafall så får se hur det blir. Saknar dom faktiskt! Blir nog en sväng förbi graven då också för att tända ett fint litet ljus ♥
 
 
 



RSS 2.0