10 juli

Just nu ligger jag i sängen helt ensam, insåg då att jag hade en blogg som det faktiskt var längesen jag uppdaterade så jag tog tag i detta och här är jag nu..
 
Ligger i sängen just nu och lyssnar på musik, har alldeles nyss avslutat ett samtal med finaste och strax ska jag ta en dusch för att sedan återgå till sängen för lite sömn. Ska upp till barnmorskan imorgon tidigt (fråga inte varför för det angår dig ändå inte). Sedan blir det jobb 12.00-21.00, återigen jobb hela veckan också. Sen ihelgen är jag ledig och den lediga tiden ska jag först på fredagen spendera med grilling och mys med en beautiful boy and his family, ursäkte min svengelska men den fick bli lite sådär just nu kände jag. På lördagen ska jag iallafall om det blir enligt planerna umgås med massvis av fina vänner, planerat sedan länge tillbaks och jag ser fram emot det om det nu blir som planerat vill säga.. Sen till veckan blir det jobb igen, två veckor i sträck nästan också.. Hårt liv men jag mår bra ändå, trivs som fisken i vattnet på min arbetsplats!
 
Ne nu ska jag springa in i duschen lite snabbt och tvätta mitt missfärgade hår, mår ju bara dåligt av att se mig själv just nu men det är skit man får ta om man är ung och dum, vägrar lyssna på mamma ungefär, ber om ursäkt för det för du hade verkligen rätt.. Sen måste jag slå huvudet i kudden några timmar! Hörs någon annan dag, godnatt!
 
Bild tagen för någon helg sedan med Johan och Jessika hos mig, chillkväll.
 
 



RSS 2.0