24 februari

 
I fredags så var jag ut med några kompisar, var på en hemmafest hela kvällen och det var faktiskt ganska roligt. Vid 3 fick jag skjuts, stannade till på max och käkade sen åkte jag vidare hem. Somnade nog inte förrän vid 5 nångång! Sen igår när jag vaknade så kom mamma och hämtade mig, vi åkte och titta på lite golv till deras nya sovrum sen mötte jag pappa och åkte hem. Låg hemma hela kvällen igår, umgicks med familjen bara och somnade ganska tidigt. 
 
 
Idag så försov jag mig ganska kraftigt, skulle vara i birsta vid 10 men var nog inte inne där förrän vid 12 nångång. Sånt som händer! Mötte upp nadja, en gammal kompis från barndommen. Handlade lite bebiskläder, strumpor och även en spjälsäng, madrass, spjälskydd och täcke. Fick skjuts hem av pappa sen vid 3 och sedan dess så har jag bara legat här i soffan, ska hem till mig imorgon! 
 
Annars i veckan har jag ingenting planerat, ska till barnmorskan på torsdag tror jag att det var, blivit så glömsk när det gäller dagar/tider och sånt. Vet inte ens vilken månad det är snart känns det som! Aja, ska springa på ica nu

Its a boy!!

 
I fredags var jag ju somsagt på ultraljud, var så himla nervös när jag gick dit för jag var helt hundra på att något inte stod rätt till eftersom jag mått så dåligt. Jag hade väldigt fel, ultraljudet visade en helt underbar liten bebis som var både frisk och livlig. Rullade runt där inne och hade sig! Fick också fram vilket kön det var, och det visade sig vara en liten kille. Jag blev så himla glad, allt känns tusen gånger verkligare nu! 
 
Min fina lilla kille! ♥

-


12 februari

Senaste tiden har bestått av tusen läkarundersökningar, barnmorskebesök osvosv. Trodde aldrig att jag skulle överleva första delen av min graviditet men efter att ha gått över hälften av graviditeten nu så börjar allt det jobbiga försvina sakta men säkert, känns som så idag iallafall för nu mår jag toppen! Har haft en enorm huvudvärk, spytt i stortsätt tio gånger per dag vissa dagar, gått ner massor i vikt samtidigt som magen blivit större (?) ... Knepigt dedär! Men enligt läkarna så mår barnet bra iallafall, det är det viktigaste. 
 
I fredags så var jag uppe hos sara som hade fest, massor med roligt folk där även om jag var den mest trötta och osociala människan man någonsin skulle kunna hitta på en fest så var det annars en helt okej kväll. Gick hem till runt 1-2 för att jag höll på att somna haha, sen annars ihelgen har jag bara tagit de lugnt här hemma med familjen. 
 
Nu denhär veckan har jag ingenting inbokat förutom en ultraljudsundersökning på fredag. Funderar på ifall jag ska ta reda på kön, kommer nog inte att kunna hålla mig. Alla i min omgivning gissar på att det blir en tjej, jag själv tror på att det är en liten grabb. Få se om vi kan få fram ett litet resultat på fredag då! Ska även umgås lite med F till veckan, ska tvinga med han både på ikea och birsta för nu ska det handlas. Kan inte hålla mig längre!
 
Två bilder från förra helgen, ena bilden är på saras fina lilla milo om fyllde 1 år! 
Andra bilden är på mig och sara 



RSS 2.0